منو
معرفی بهترین رستوران‌های مازندران به همراه آدرس و شماره تلفن

معرفی بهترین رستوران‌های مازندران به همراه آدرس و شماره تلفن

1403/05/01

لازم است قبل از سفر، رستوران‌ها و مکان‌های خوشمزه شهر مقصد را بشناسید تا علاوه بر خوشگذرانی، سفری خوشمزه هم داشته باشید. چشیدن طعم غذاهای خوش عطر و طعم محلی مازندران، آن هم در فصل بهار با رایحه‌ی سیر و زیتون و ماهی سفید لذت سفر را به دلتان می‌نشاند. در ادامه گشتی بین معروف‌ترین و بهترین رستوران‌های مازندران می‌زنیم.

برای اقامت در مازندران هم کافی است وارد سایت زی گلمپینگ شوید و با اجاره اقامتگاه‌های گلمپینگ، بهترین سفر عمرتان را تجربه کنید.


رستوران سوسره بابلسر

آدرس رستوران سوسره: کیلومتر ۲ بابلسر به خزرشهر، روبروی شهرک دریاکنار

شماره تماس: ۰۱۱۳۵۲۸۷۰۰۸

اگر هوس خوردن نهار یا شامی خوشمزه در رستورانی لوکس، آن هم در استان سرسبز و زیبای مازندران کردید، رستوران سوسره بابلسر انتخاب خوبی برای شماست. ساختمان این رستوران چهار طبقه، شباهت زیادی به صخره دارد و نظر بسیاری از افرادی که از جاده بابلسر به سمت خرزشهر حرکت می‌کنند را به خود جلب می‌کند. فضای درونی، کیفیت غذا، کیفیت خدمات و نحوه برخورد پرسنل در این مجموعه به ‌قدری خوب و  باکیفیت است که هر گردشگری با هر سلیقه‎ای را به خود جذب می‌کند.

این رستوران که جزو بهترین رستوران‎های مازندران است، دکوراسیون خارق‌العاده‌ای دارد و برای هر سبک ‌و سلیقه‌ای فضایی خاص در نظر گرفته است. چیدمان طبقه اول رستوران، به ‌صورت سفره‌خانه با فضاسازی بسیار عالی و زیباست.

در طبقه دوم، کافی‌شاپ مجموعه با دکوراسیون تمام چوبی و نورپردازی زیبا قرار دارد و در ساعاتی خاص هم موسیقی زنده اجرا می‌شود. طبقه سوم هم، به رستوران سلطنتی سوسره اختصاص یافته است. طبقه چهارم مجموعه، قرار است رستوران مدیترانه‌ای باشد. البته هنوز ساخت این طبقه کامل نشده است.

رستوران هودین محمودآباد

آدرس رستوران هودین: محمودآباد، خیابان آزادی، نبش دریا ۱۴

تلفن: ۰۱۱۴۴۷۴۲۲۴۶_۰۱۱۴۴۷۴۳۸۶۶

اگر چه رستوران هودین، فضایی لوکس و تجملاتی ندارد، اما کیفیت بالای غذا و رفتار مناسب پرسنل در این مجموعه، آن را در گروه بهترین رستوران‎های مازندران واقع در شهر محمودآباد قرار داده است.

منوی رستوران، تنوع زیادی دارد و شامل انواع غذا‌های دریایی، انواع کباب یا غذا‌های محلی همانند میرزا قاسمی است. در رستوران هودین، هر چه میل داشته باشید را می‌توانید با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت سفارش دهید و از خوردن آن لذت ببرید.

رستوران مارشو ساری

آدرس رستوران مارشو: ساری، خیابان پیوندی، روبروی خیابان فدک، ابتدای پیوند ۴، پلاک ۱

شماره تماس: ۰۱۱۳۳۲۶۲۲۲۶

غذا خوردن در رستوران مارشو، شما را به یاد دوران کودکی‌تان خواهد انداخت! زیرا غذاهای خوش‌طعم این رستوران، شباهت زیادی به دستپخت مادربزرگ‌هایمان دارد. غذاها همه با دقت و حوصله زیاد و از بهترین مواد اولیه تهیه شده‌اند. علاوه ‌بر غذاهای خوشمزه، دکوراسیون بی‌نظیر و فضای دلنشین رستوران، آن را تبدیل به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های ساری کرده است و نظر گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

قیمت غذا‌های این رستوران کمی بالاست، اما کیفیت غذا و محیط لوکس رستوران، ارزش هزینه کردن را دارد.

رستوران کشتی رامسر

آدرس رستوران کشتی رامسر: رامسر، دریا پشته، نرسیده به تله‌کابین

شماره تماس: ٠١١٥٥٢٥٧٣٤٣

اگر می‌خواهید در محیطی آرام و رویایی، غذاهایی دوست‌داشتنی و به یادماندنی را میل کنید، رستوران کشتی با دکوراسیون عالی و فضایی زیبا منتظر شماست. نمای بیرونی رستوران، شبیه به کشتی است و با وارد شدن به فضای رستوران و مواجهه با دکوراسیون چوبی، گویا به عمق دریا سفر کرده باشید و شبی خاطره‌انگیز را تجربه خواهید کرد. این رستوران با الهام گرفتن از گردشگری خلاق در محیط داخلی، مجسمه‌های ناخدا، لنگر و آکواریومی از ماهی‌های زیبا را به نمایش گذاشته‌اند.

منوی غذای رستوران، تنوع زیادی دارد. شما در این ‌جا می‌توانید انواع غذاهای محلی شمال، کباب و غذاهای دریایی را سفارش دهید، اما از میان این همه غذای خوش‌طعم، حتما ماهی قزل‌آلای تازه را امتحان کنید. اجرای موسیقی زنده در محیط رستوران، از دیگر مزایای این مجموعه است.

رستوران امیر‌شاهان شاندیز سیسنگان

آدرس رستوران امیر شاهان شاندیز: ۵ کیلومتری محور رویان به سیسنگان

شماره تماس: ۰۱۱۴۴۶۵۶۷۶۰

در میان درختان بلند و تنومند سیسنگان، یکی دیگر از محبوب‌ترین رستوران‌های مازندران با محیطی بسیار دنج دیده می‌شود. این رستوران با چهار سالن مجزا، محیطی لوکس و شیک دارد؛ در این رستوران نیازی نیست نگران پر شدن میزها باشید، چرا که به ‌راحتی جا برای نشستن در آن پیدا می‌شود.

غذاهای رستوران امیرشاهان شاندیز، بسیار خوشمزه و دلپذیر است و به همین دلیل آن را جزو معروف‌ترین رستوران‎های مازندران می‌شناسند. اگر روزی گذرتان به این رستوران خورد، حتما شیشلیک‌های خوشمزه‌اش را امتحان کنید.

رستوران سنتی یاقوت ایزدشهر

آدرس رستوران سنتی یاقوت: ایزدشهر روبروی گلستان ۷۶

شماره تماس: ۰۱۱۴۴۵۸۱۰۸۱ – ۰۹۱۰۰۰۳۰۱۰۸۰

بعد از گشت‌وگذار و کمپینگ در طبیعت، غذا خوردن با شنیدن صدای جریان آب از روی صخره‌های سنگی، لذتی وصف‌ناپذیر دارد. شما هم اگر عاشق تجربه‌ی چنین لحظه‌هایی هستید، رستوران سنتی یاقوت به عنوان یکی دیگر از محبوب‎ترین رستوران‌های مازندران این فضا را برای شما فراهم کرده است. دکوراسیون زیبای رستوران، همراه با عطر و طعم انواع کباب‌های ذغالی، غذاهای اصیل ایرانی، غذاهای محلی و صبحانه شما را یاد خانه‌های قدیمی مادربزرگ‌ها می‌اندازد.

رستوران حسن رشتی نوشهر

آدرس رستوران حسن رشتی: نوشهر، خیابان فردوسی شمالی، روبروی ترمینال فجر

شماره تماس: ۰۱۱۵۲۳۳۳۳۱۶

با شنیدن نام رستوران حسن رشتی، شاید فکر کنید، این رستوران محلی در رشت واقع شده است، اما برخلاف نامش، یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین رستوران‌های مازندران در شهر نوشهر است. در رستوران حسن رشتی، می‌توانید طعم خوشمزه‌ترین غذاهای محلی و سنتی را بچشید و برای همیشه شیفته و دلباخته‌اش شوید. کیفیت بالای غذا و قیمت‌های منصفانه رستوران حسن رشتی باعث شهرت زیاد آن شده و افراد بسیاری را هم مشتری دائمی‌ خود کرده است.

رستوران باغ رز بابلسر

آدرس رستوران باغ رز: بابلسر کیلومتر ۷ جاده بابلسر به بابل

شماره تماس: ۰۱۱۳۵۳۷۶۰۰۰

شنیدن بوی عطر دل‌انگیز گل‌های رز، حین خوردن غذا، لذتی چند‌ برابر دارد. رستوران باغ رز، با داشتن چنین فضایی، از محبوب‌ترین و بهترین رستوران‌های مازندران است. دلیل نام‌گذاری آن هم، وجود باغ رزی است که در فضای سبز این رستوران قرار گرفته است. برای صرف غذا در این رستوران، حتما آلاچیق‌های باغ رز آن را انتخاب کرده و هنگام سفارش غذا هم، باقالی‌پلو با گوشت گردن و کباب چنجه این رستوران را سفارش دهید.

رستوران آبادگران چالوس

آدرس رستوران آبادگران: چالوس نمک آبرود، جنب فروشگاه لایکو

شماره تماس: ۰۱۱۵۴۶۰۲۲۰۳

رستوران آبادگران نمک آبرود، یکی دیگر از بهترین رستوران‌‌های مازندران است. این رستوران آلاچیق‌ با فضایی دلنشین با منظره دریا پذیرای مهمانان زیادی است. بعد از بازدید از جاهای دیدنی کلاردشت، اگر خواستید سری به اولین ساحل خزر در چالوس بزنید، حتما غذاهای این رستوران را امتحان کنید. شاید رستوران آبادگران، فضایی لوکس و تجملاتی نداشته باشد، اما خوردن غذایی خوشمزه آن هم در کنار دریا، خاطره‌ای ماندگار در ذهن‌تان ثبت خواهد کرد.

این رستوران در طبخ غذاهایش از مواد اولیه با کیفیت و تازه استفاده می‌کند و به‌ همین دلیل، از نظر قیمتی، جزء رستوران‌های گران به حساب می‌آید. شاپ و موزیک زنده هم از دیگر امکانات این رستوران است.

رستوران اکبر جوجه رامسر

آدرس رستوران اکبر جوجه رامسر: رامسر، بلوار امام خمینی، پلاک ۲۲

شماره تماس: ۰۰۱۱۵۵۲۱۳۹۰۵

حیف است به شهر رامسر در استان مازندران سفر کرده باشید و خود را مهمان خوردن یک وعده غذای لذیذ در رستوران اکبر جوجه نکنید. این رستوران از شعبات اصلی اکبر جوجه بوده و غذاهای آن با طعم اصیل و سنتی، از کیفیت بالایی برخوردار است. قیمت غذاها هم نسبت به کیفیت و خدمات، برایتان بسیار مقرون‌به‌صرفه تمام می‌شود. با این ‌که اکبر جوجه غذای اصلی این رستوران است، اما جوجه ترش آن هم ارزش یک ‌بار امتحان کردن را دارد.

رستوران حاج محسن آمل

آدرس رستوران حاج محسن: آمل، خیابان طالب آملی، سه راه جانبازان

شماره تماس: ۰۱۱۴۴۰۱۰۰۰۰

وقتی نام رستوران حاج محسن را می‌شنویم، طبیعتا فکرتان به سمت کباب و انواع غذاهای سنتی و محلی کشیده می‌شود. اما برخلاف تصور با منویی مدرن و سنتی روبه‌رو می‌شوید و از منوی کافی‌شاپ آن، می‎توانید انواع استیک، پیتزا و پاستا را سفارش دهید. از میان غذاهای سنتی آن هم، فیله ترش و اکبر جوجه، کباب کوبیده زعفرانی و بورانی بادمجان، طرفداران زیادی پیدا کرده است. قیمت غذاها مناسب است، اما باید هزینه موسیقی، سرویس و.. را به آن اضافه کنید.

سخن پایانی

رستوران‌گردی در استان مازندران، یکی از تفریحات جذاب و سرگرم‌کننده به حساب می‌آید. شما می‌توانید، در در رستوران‌های مازندران، مطابق با سبک و سلیقه خود، غذاهای محلی، ایرانی یا فرنگی سفارش دهید و غذای مورد علاقه خود را با تماشای منظره‌ای از دریا، جنگل و یا در محیطی لوکس، سنتی و مدرن سفارش دهید.

سوالات متداول

آدرس رستوران حسن رشتی کجا است؟

نوشهر، خیابان فردوسی شمالی، روبروی ترمینال فجر.

آدرس رستوران مارشو کجای ساری است؟

خیابان پیوندی، روبروی خیابان فدک، ابتدای پیوند ۴، پلاک ۱.

بهترین رستوران‌های مازندران کدامند؟

رستوران کشتی رامسر، امیر‌شاهان شاندیز سیسنگان، سوسره بابلسر، هودین محمودآباد و  مارشو ساری برخی از رستوران‌های معروف مازندران هستند.




1403/05/01

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن