منو
معرفی بهترین ‌رستوران‌های کلاردشت

معرفی بهترین ‌رستوران‌های کلاردشت

1403/04/14

کلاردشت سرسبز و خوش آب و هوا سال‌هاست که به عنوان یک مقصد گردشگری محبوب شناخته شده و علاقه‌مندان به طبیعت برای سفر به این شهر در جاده‌ صف می‌کشند. حضور گردشگران، باعث رونق رستوران‌ها و غذاخوری‌های متنوع در این منطقه شده است. با ما همراه شوید تا در ادامه این مطلب گشتی در بین بهترین رستوران‌ های کلاردشت بزنیم.


کلاردشت شهری زیبا در دل دامنه‌های البرز، از شهرهای قدیمی استان مازندران بوده و سرشار از فرهنگ، تاریخ و آداب‌ و‌ رسوم محلی است. پس انتظار می‌رود که در این شهر توریستی رستوران‌های زیادی برای پذیرایی از گردشگران احداث شده باشد. رستوران‌هایی که عمدتا غذاهای آن برگرفته از فرهنگ و هنر آشپزی محلی هستند؛ بنابراین رستوران‌گردی در شهر کلاردشت خالی از لطف نیست؛ اما برای انتخاب بهترین‌شان توصیه می‌کنیم با این مقاله از زی گلمپینگ همراه شوید.

پیدا کردن یک رستوران خوب در این مقصد گردشگری شاید کار سختی نباشد اما در این مقاله سعی کرده‌ایم تعدادی از بهترین رستوران‌های کلاردشت را معرفی کنیم تا در سفر وقت‌تان را صرف این کار نکنید و خیالتان از این بابت راحت باشد.

درکنار کمپینگ در طبیعت، گشت و گذار در جاهای دیدنی کلاردشت و لذت بردن از آب و هوای دلنشین، جنگل‌های سرسبز و چشم‌اندازهای منحصر به فرد، رستوران گردی در کلاردشت هم برای‌تان جذاب خواهد بود، چرا که در این شهر، رستوران‌های بی‌نظیری وجود دارد تا بهترین غذاهای ایرانی و بخصوص محلی را تست کنید و از خوردن این غذاهای به یاد ماندنی لذت ببرید. اگر می‌خواهید با بهترین رستوران‌های کلاردشت بیشتر آشنا شوید، در ادامه با ما همراه باشید.

رستوران اسماعیل آشپز

اگر دوست دارید که در یکی از رستوران‌های قدیمی و خوش‌‌سابقه‌ی کلاردشت غذا نوش جان کنید، حتما سری به رستوران اسماعیل آشپز بزنید. این رستوران به ‌‌دلیل عرضه غذاهای باکیفیت، با حجم و قیمت مناسب و کارکنان خوش برخورد، میان اهالی شهر و مسافران به خوبی شناخته شده است و حتی در ایام تعطیل و روزهای آخر هفته شاهد صف طولانی در جلوی رستوران و انتظار مردم برای خالی شدن میزهای رستوران هستیم.

شما از منوی آن می‌توانید انواع کباب‌ها، خورشت‌ها، اکبر جوجه، غذاهای دریایی و خوراک‌های متنوع را همراه با غذاهای محلی مازندران سفارش دهید و در محیط ساده و تمیز رستوران از طعم بی‌نظیر غذاها لذت ببرید. پیشنهاد می‌کنیم، ماهی کبابی‌ و کباب برگ را در لیست سفارش‌تان قرار دهید.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، جاده مرزن آباد- کلاردشت، جنب شهرداری کلاردشت.

شماره تماس: ۰۱۱- ۵۲۶۲۳۷۳۱

رستوران محلی گیلدا

خیلی از گردشگران سفر می‌کنند تا با چشیدن طعم‌های جدید، خاطره‌ای خوش به تجربه سفرشان اضافه کنند. رستوران گیلدا در میان انواع رستوران‌های کلاردشت، جایی مناسب برای چنین افرادی است. منوی رستوران بسیار متنوع است، چون انواع غذاهای محلی استان مازندران در آن سرو می‌شود و شما می‌توانید غذاهای این منطقه را با طعم واقعی‌شان نوش‌جان کنید. رمز موفقیت این رستوران، سرآشپز حرفه‌ای آن است که با بهترین و تازه‌ترین مواد اولیه غذاهایی به یاد ماندنی تهیه می‌کند.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، لامو، روبروی پمپ بنزین، جنب سوپر سوغات حیدربابا.

رستوران البرز

قطعا دوست دارید موقع صرف غذا در رستوران‌های کلاردشت، زیبایی‌های طبیعت کلاردشت را هم ببینید. بهترین رستوران در کلاردشت، مکانی مانند رستوران البرز این امکان را برای مشتریان فراهم کرده که چشم‌انداز زیبایی هم داشته باشند. دیوارهای شیشه‌ای رستوران، چشم‌انداز بسیار زیبایی از جنگل سرسبز بیرون را برای‌تان به نمایش گذاشته و شما می‌توانید در این محیط دلنشین، انواع غذاهای ایرانی و محلی را با بهترین طعم و کیفیت نوش‌جان کنید. در رستوران البرز انواع غذاهای ایرانی، محلی و دریایی را سرو می‌کنند که همه از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، بلوار پاسداران، نرسیده به دوراهی رودبارک.

شماره تماس: ۰۱۱- ۵۲۶۲۲۸۰۴

رستوران آرش

رستوران پنج ستاره آرش به عنوان یک رستوران خوب در کلاردشت مازندران انتظارات شما را از یک رستوران لوکس با غذاهای متنوع برآورده می‌کند. در این مجموعه می‌توانید منویی متنوع از غذاهای ایرانی باکیفیت را سفارش دهید و غذای مورد علاقه خود را در محیط شیک و تمیز رستوران میل کنید. از دیگر مزایای این مجموعه، کارکنان خوش‌برخورد و کارآزموده آن هستند.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، بلوار امام خمینی، بن‌بست مخابرات.

شماره تلفن: ۰۱۱۵۲۶۲۸۱۱۲

رستوران خلیفه

معمولا طی سفر به هر جا، پیش می‌آید که هنگام سفارش غذا، هر کسی ساز مخالف بزند. یکی هوس کباب کرده باشد، دیگری می‌خواهد غذاهای محلی آن منطقه را امتحان کند و معمولا کودکان هم که طرفدار بی‌چون‌و‌چرای غذاهای فست‌فودی هستند.

برای رهایی از چنین مشکلاتی، زمان سفر به کلاردشت، می‌توانید رستوران خلیفه را انتخاب کنید. در این رستوران خوب در کلاردشت با دنیایی از طعم‌ها و رنگ‌ها رو‌به‌رو می‌شوید. این مجموعه در دو طبقه با دکوراسیونی شیک و دیوارها و ستون‌های آجری پذیرای مهمانان و اهالی منطقه است.

منوی این رستوران در کلاردشت هم، مجموعه‌ای متنوع از انواع غذاهای ایرانی، فست‌فودی و محلی است و پیش‌غذاهای آن هم که از نظر تنوع و خوشمزگی حرف ندارند. در این رستوران شما می‌توانید از میرزا قاسمی گرفته که غذای محلی شمال است تا انواع پیتزا، برگر و ساندویچ‌ها را سفارش داده و نوش جان کنید.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، بلوار پاسداران.

شماره تماس: 52629293-011

رستوران وی سنسو کلاردشت

در طبیعت بکر و زیبای کلاردشت با آب‌وهوای مطبوعش جای تعجب ندارد که مرتب احساس گرسنگی کنید، اشتهای‌تان چند برابر شود و دل‌تان غذاهای خوشمزه بخواهد. در چنین مواقعی رستورانی مانند وی سنسو بهترین انتخاب است.

این بهترین رستوران در کلاردشت، یا کافه رستوران وی سنسو به عنوان یکی از مکان‌های محبوب اهالی کلاردشت و گردشگران شناخته شده است. این مجموعه سه بخش مختلفدارد که شامل یک سالن بزرگ در مجموعه که مخصوص رستوران است، بخش دیگر با میز و صندلی‌های راحتی و فضایی رمانتیک برای کافه در نظر گرفته شده است و اتاق وی آی پی آن هم که برای برگزاری جشن‌ها و مراسم‌های خصوصی است.

 در این رستوران انواع غذاهای فست‌فودی مانند استیک، بشقاب مرغ و سبزیجات، انواع پیتزا، لازانیا، سوخاری، برگر، انواع پاستا و انواع نوشیدنی‌های گرم و سرد و دسرهای مختلف را سرو می‌کنند.

رستوران برای وعده صبحانه، از ساعت 11 صبح تا 12 ظهر هم پذیرای شماست. شما در وعده صبحانه می‌توانید، صبحانه ایرانی، مکزیکی، انگلیسی، فرانسوی شکم پر، املت گوجه، سوسیس تخم مرغ، املت رول آلمانی، وافل ساده و وافل فول تاپینگ را همراه با 5 مدل پنینی و نوشیدنی‌هایی مانند چای، قهوه یا آبمیوه طبیعی سفارش داده و نوش‌جان کنید.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، خیابان بهارستان، مجتمع امیر شایا.

شماره تماس: 09113973880

رستوران اکبرجوجه

اکبر جوجه یکی از برندهای معروف و شناخته‌شده است که در سفر به شمال کشور، احتمالا به یکی از شعبه‌های آن رفته‌اید و از خوردن غذاهای محلی مازندران لذت برده‌اید. اکبر جوجه کلاردشت زیر نظر شعبه مرکزی اکبر جوجه در گلوگاه واقع شده و در نزدیکی میدان اصلی کلاردشت قرار دارد. این رستوران در کلاردشت ظرفیت پذیرایی تا ۸۰ نفر را دارد و در تعطیلات و آخر هفته‌ها معمولا شلوغ است. طعم لذیذ و با کیفیت اکبر جوجه به عنوان یکی از معروف‌ترین رستوران‌های کلاردشت را در این رستوران مانند شعبه اصلی آن تجربه خواهید کرد.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، جاده عباس، جنب کوتون.

شماره تلفن: ۰۱۱۵۲۶۲۴۳۲۸

رستوران گیلانی آویشو

برای خوردن یک پرس غذای محلی ناب گیلانی آن هم درست وسط مازندران، رستوران آویشو کلاردشت را به شما پیشنهاد می‌کنیم. اگر مسافر اهل تهران باشید، اسم این رستوران برایتان آشناست، زیرا شعبه اول رستوران گیلانی آویشو در منطقه تهرانپارس قرار دارد. با غذاهای گیلانی خوش عطر و مزه، کیفیت خوب مواد اولیه و دکوراسیون و تزئینات چشم‌نواز، آویشو را به یکی از معروف‌ترین رستوران‌های کلاردشت تبدیل کرده است. تمامی غذاهای رستوران آویشو را در ظروف روحی سرو می‌کنند که حس جالب و متفاوتی دارد.

آدرس: استان مازندران، کلاردشت، خیابان پاسداران، کمی جلوتر از رستوران اسماعیل سرآشپز.

شماره تماس: 09123085760

کلام آخر

رستوران‌های کلاردشت به غیر از این که مکانی برای لذت بردن از غذاهای لذیذ محلی به‌شمار می‌آیند، بلکه شما را با گذشته و فرهنگ این منطقه سرسبز در مازندران هم آشنا می‌کنند. از باغ‌های دلنشین گرفته تا رستوران‌های سنتی و مدرن کلاردشت، هر یک ویژگی‌های خاصی در نوع میزبانی دارند که توانسته‌اند علاقمندان به طبیعت را از همه جای ایران به ‌سمت خود بکشانند.

شما هم اگر قصد سفر و گشت‌وگذار در این خطه سرسبز شمالی را دارید، بهتر است قبل از حرکت، سری به سایت زی گلمپینگ بزنید و اگر قصد سفر داشتید، فرصت اقامت در گلمپینگ را به خود بدهید. شما می‌توانید هر یک از این مراکز ما را بعد از بررسی عکس‌ها و مشخصات به‌صورت آنلاین و با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت رزرو کنید و دیگر نگران محل سکونت خود در زمان سفر نباشید.

سوالات متداول

یکی از بهترین رستوران کلاردشت برای خانواده‌های دارای فرزند کدام است؟

به عنوان یکی از بهترین رستوران‌های کلاردشت برای خانواده‌های دارای فرزند، با سلیقه‌های متنوع، رستوران خلیفه را پیشنهاد می‌کنیم.

یکی از بهترین رستوران‌های کلاردشت برای صرف غذای ارزان کدام است؟

یکی از محبوب‌ترین رستوران‌های کلاردشت برای صرف غذای ارزان، رستوران اسماعیل آشپز است که با غذاهایی متنوع با حجم و قیمت مناسب، پذیرای مشتریان است.

چرا رستوران‌ها محبوب هستند؟

رستوران ها به داشتن محیط‌های اجتماعی عالی معروف هستند و می‌توانید از یک وعده غذایی فوق‌العاده در میان دوستان، خانواده و محیطی عالی لذت ببرید.

 




1403/04/14

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن