منو
بهترین رستوران‌های جاده چالوس

بهترین رستوران‌های جاده چالوس

1403/04/16

برای استراحت و تفریح آخر هفته در جاده چالوس، پیدا کردن یک رستوران با غذاهای با کیفیت حرف اول را می‌زند. علاوه بر رودخانه‌ی پر آب و درخت‌های زیبایی که کل جاده را پوشانده، رستوران‌های متعددی در مسیر احداث شده که لذت سفر را برای شما بیشتر خواهد کرد. برای انتخاب بهترین رستوران، بهتر است با چند مورد از این بهترین‌ها آشنا شوید.


مسافر، هر چقدر هم مشتاق سفر و جاهای دیدنی باشد، مکان صرف غذا و انتخاب رستوران هم برایش از جذابیت‌های سفر است. جاده چالوس یکی از زیبا‌ترین جاده‌های ایران است که به خاطر پیچ‌‌و‌خم‌های بسیار به جاده «هزارچم» معروف شده است. پیدا کردن و انتخاب از بین چند مورد از بهترین رستوران‌های جاده چالوس قبل از حرکت، یک امتیاز برای سفر به شمار می‌آید. به همین دلیل در این مطلب از زی گلمپینگ تلاش می‌کنیم تا معروف‌ترین رستوران‌های جاده چالوس را با بررسی معیارهای مختلف انتخاب کنیم و لذت سفر کوتاه به جاده چالوس را تکمیل کنیم.

رستوران میرزایی

آدرس: استان البرز، کیلومتر هفت جاده چالوس، بعد از وینه، قبل از سد کرج، سرودار.

ساعت کاری:  ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰

شماره تماس: ۰۲۶۳۵۳۵۳۸۹۳

رستوران میرزایی در میان رستوران‌‌های جاده چالوس شناخته شده و دارای اعتبار است. این رستوران با بیش از ۵۰ سال سابقه تا به امروز توانسته است با کیفیت و مشتری‌مداری، نظر بیشتر مسافران را به خود جلب کند. رستوران میرزایی واقع در جاده چالوس، شعبه اول و مرکزی این مجموعه به شمار می‌رود و سه شعبه دیگر آن در جهانشهر، عظیمیه و مهرشهر کرج احداث شده‌اند.

مدیریت توانمند و همکاری سرآشپزهای خوب و حرفه‌ای با مجموعه رستوران‌های میرزایی باعث جلب رضایت مشتریان آن شده است. محیط دنج و باصفا، تخت‌ها و میز و صندلی‌های کنار رودخانه، سالن مجلل و طبیعت بی‌نظیر، سرو غذا و گذراندن وقت در رستوران میرزایی را بسیار خاطره‌انگیز می‌کنند. این رستوران با منویی متنوع از سالادها، پیش‌غذاها، نوشیدنی‌ها، پاستا، استیک، غذاهای فرنگی، کباب‌ها، غذاهای ایرانی و دریایی از مسافران پذیرایی می‌کند. رفتار کارکنان این مجموعه هم بسیار حرفه‌ای و محترمانه است.

رستوران ارکیده

آدرس: استان البرز، کیلومتر ۱۲ جاده چالوس.

ساعت کاری: ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰

شماره تماس: ۰۲۶۳۴۱۲۲

وب‌سایت: orkidehrestaurant.com

بدون شک یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین رستوران‌‌های جاده جالوس، رستوران ارکیده است. این رستوران هفت شعبه فعال در استان‌های البرز، تهران و مازندران دارد که شعبه چالوس قدیمی‌ترین شعبه محسوب می‌شود. این شعبه در سال ۱۳۳۶ توسط مرحوم حاج علی اژدری ممقانی افتتاح شده است. رستوران ارکیده توانسته است با مشتری‌مداری و رعایت اصول کسب و کار مشتریان پای ثابت بسیاری را جذب کند.

رستوران ارکیده در محیطی زنده و زیبا میزبان محافل خانوادگی، دوستانه، کاری، جشن‌ها و مراسم است. در این رستوران می‌توانید غذا را در محیط باز کنار رودخانه یا در سالن میل کنید. روزهای پنجشنبه و جمعه به دلیل شلوغی، امکان رزرو میز در رستوران ارکیده وجود ندارد.

منوی رستوران ارکیده مجموعه نسبتا کاملی از کباب‌های شاهانه، غذاهای پرسی، غذاهای محلی، انواع پیش‌غذا و نوشیدنی‌ها را شامل می‌شود. امکان سفارش آنلاین غذا و همچنین انتخاب کباب‌های آماده پخت و به سیخ کشیده شده در شعبه جاده چالوس مجموعه ارکیده وجود دارد. پارکینگ و فضای بازی کودکان از دیگر امکانات این رستوران است.

رستوران لاله کهن

آدرس: استان البرز، کیلومتر سه جاده چالوس.

ساعت کاری: ۱۲:۰۰ تا ۲۴:۰۰

شماره تماس: ۰۲۶۳۲۲۸۰۶۳۲

رستوران لاله کهن به عنوان یکی دیگر از بهترین رستوران‌های جاده چالوس، در ابتدای این جاده و نزدیک کرج قرار دارد و همین ویژگی سبب شده است بسیاری از خانواده‌ها برای صرف غذا در محیطی طبیعی و زیبا به آن مراجعه کنند. همکاری سرآشپزان ماهر و چیره‌دست دلیل کیفیت و تنوع غذا در رستوران لاله کهن است. مشتری‌مداری و جلب رضایت مسافران از اهداف این رستوران محسوب می‌شود.

در رستوران لاله امکان صرف غذا در آلاچیق را فراهم شده است. آلاچیق‌های این رستوران به سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی مجهز هستند. وجود آلاچیق‌های بهاره و زمستانه این رستوران را خاص می‌کند و سبب شده تا مشتریان بتوانند در همه فصل‌ها بتوانند از آلاچیق های رستوران لاله کهن استفاده کنند.

منوی متنوع، خلاقانه و تزیینات زیبای غذاها، جذابیت صرف غذا در رستوران لاله کهن را دو چندان می‌کنند. در این رستوران بهترین غذای جاده چالوس، یعنی انواع کباب‌ها به‌ همراه پلو یا به‌ صورت خوراک و غذاهایی از قبیل استیک، ماهی کبابی و دیزی سرو می‌شوند. امکان سفارش پیش‌غذا و سالاد، شیک، گلاسه، کوکتل، اسموتی، دمنوش و حتی قلیان نیز در این رستوران وجود دارد.

رستوران سرآشپز حم تیروژ

آدرس: استان البرز، کیلومتر ۶ جاده چالوس.

ساعت کاری: ۱۰:۰۰ تا ۲۲:۰۰

شماره تماس: ۰۹۹۱۵۰۵۰۴۴۸

یکی دیگر از بهترین رستوران‌های جاده چالوس، رستوران تیروژ در جاده چالوس است که توانسته با مشتری‌مداری و رعایت اصول کسب و کار، نظر بسیاری از مشتریان ثابت را جذب کند. این رستوران در چند محیط‌ خاص و متنوع، بنا به سلیقه افراد، از مشتری‌های خود پذیرایی می‌کند. در رستوران تیروژ امکان اجرای انواع دیزاین‌ها برای مراسم مختلف دوستانه و خانوادگی فراهم شده است.

در بخش ورودی رستوران تیروژ فضای بازی کوچکی برای کودکان، در محیطی روباز در نظر گرفته‌اند. حیاط زیبا و پردرخت این رستوران برای عکاسی‌های پاییزی بسیار مناسب طراحی شده است. یکی دیگر از امکانات رستوران آشپز حم، حضور عکاس برای ثبت خاطرات و تحویل فوری عکس به مشتری‌ها است. این رستوران پارکیگ اختصاصی دارد.

رستوران تیروژ به نام سرآشپز آن «حم تیروژ» نام‌گذاری شده است. در این رستوران در ایام خاصی از هفته امکان سرو صبحانه هم وجود دارد. سرو صبحانه ایرانی و انگلیسی این رستوران را متمایز می‌کند. منوی متنوع این رستوران شامل انواع کباب، انواع پلو، کباب پیتزا، غذاهای دریایی، غذاهای فرنگی چون قارچ‌ ویژه، انواع برگر، پاستا، پیتزا، جوجه چینی، انواع پیش‌غذا، کافئین بار و نوشیدنی‌های گرم و سرد سبب رضایت مشتریان آن شده است.

رستوران مهستان

آدرس: استان البرز، کیلومتر ۱۲ جاده چالوس.

ساعت کاری: ۸:۰۰ تا ۲۴:۰۰

شماره تماس: ۰۲۶۳۵۳۵۳۸۱۸

کافه و رستوران بزرگ و جاده‌ای مهستان در محیطی دلنشین و به‌روز آماده ارائه خدمات به مسافران است. این رستوران بسته به سلیقه مشتریان فضاهای متنوعی برای سرو غذا فراهم کرده است. آلاچیق‌های مجهز به گرمایش از کف در کنار رودخانه پرتلاطم چالوس هر مسافری را ترغیب به گذراندن وقت در این کافه رستوران می‌کند.

رستوران مهستان به‌دلیل سرو انواع غذاها برای صبحانه، ناهار و شام در کنار انواع نوشیدنی، بستنی و قلیان، سلیقه و نیاز مسافران را به ‌خوبی برآورده می‌کند. انواع کباب‌ها، غذاهای سنتی، دریایی و فرنگی در منوی این رستوران به چشم می‌خورند. کیفیت خوب غذا، محیط دنج، آرام و متنوع، احترام، برخورد حرفه‌ای و رعایت اصول رفاه مشتریان، محبوبیت این رستوران را بیشتر کرده است.

رستوران همسفر

آدرس: استان البرز، کیلومتر ۱۲۰ جاده چالوس.

ساعت کاری: ۶:۰۰ تا ۲۴:۰۰

شماره تماس: ۰۱۱۵۲۲۱۱۶۶۲

رستوران همسفر یکی از غذاخوری‌های قدیمی و به یاد ماندنی جاده چالوس برای بسیاری از مسافران است که بهترین غذای جاده چالوس را دارد. این رستوران یکی از لوکیشن‌های فیلم ایرانی همسفر در سال ۱۳۵۴ است. عکس بازیگران قدیمی و معروف در تمام گوشه و کنار رستوران هم‌سفر خود نمایی می‌کند.

رستوران همسفر در دو بخش سالن و تراس (محوطه کنار رودخانه چالوس) از مشتریان خود پذیرایی می‌کند. کیفیت و تازگی غذاها و سرویس‌دهی خوب از نکات مثبت این غذاخوری محسوب می‌شوند. امکان سفارش انواع کباب و غذاهای محلی شمال در رستوران همسفر وجود دارد.

رستوران شایلو

آدرس: استان البرز، کیلومتر هشت جاده کرج به چالوس.

ساعت کاری:  ۷:۰۰ تا ۰۱:۰۰

شماره تماس: ۰۲۶۳۵۳۵۳۵۴۸

وب‌سایت:  shaylo.ir

رستوران زیبا، مدرن و چشم‌نواز شایلو در کنار روخانه چالوس و در فضایی به یاد ماندنی از مسافران پذیرایی می‌کند. تخت‌های دنج و مرتب کنار رودخانه، لذت خوردن غذایی باکیفیت را دو چندان می‌کنند. در این رستوران امکان برگزاری مراسم دوستانه و خانوادگی وجود دارد.

سرو انواع غذاهای سنتی همچون دیزی سنگی، انواع کباب‌ها با دیزاین و چینش خاص شایلو، غذاهای دریایی، پیش‌غذا و میان‌وعده‌های خلاقانه بر مجبوبیت رستوران شایلو افزوده است. در این رستوران همه‌روزه صبحانه هم سرو می‌کنند. صبحانه مخصوص شایلو، صبحانه انگلیسی و ایرانی بخشی از منوی این رستوران است.

سخن پایانی

اگه شما هم قصد دارید به چالوس سفر کنید، یا یک سفر جاده‌ای یک روزه را در پیش دارید، برای تکمیل تجربه سفر خود، انتخاب یکی از معروف‌ترین رستوران‌های چالوس را از بین موارد یاد شده، به شما پیشنهاد می‌کنیم. همچنین برای تکمیل یک سفر رویایی در جاهای دیدنی کلاردشت و در صورتی که علاقمند به کمپینگ در طبیعت هستید، ما تجربه اقامت در گلمپینگ را با مناسب‌ترین امکانات رفاهی برای شما فراهم می‌کنیم. کافی است که برنامه سفر و شب‌مانی در طبیعت را بچینید و بعد از پذیرایی در یکی از رستوران‌های جاده چالوس، به راهتان به سمت شمال ادامه دهید.

سوالات متداول

بهترین رستوران جاده چالوس کدام است؟

سرآشپز حم تیروژ، مهستان، ماهان، ساحل، لادن، آبی، هفت ستون، ناهک، گل جار، هزارچم و... را می‌توان جزو بهترین رستوران جاده چالوس دانست.

بهترین باغ رستوران های جاده چالوس کدامند؟

از بهترین باغ رستوران های جاده چالوس می‌توان به کافه رستوران باغ پدری، باغ رستوران صالحی و باغ رستوران ناهک اشاره کرد که محیطی عالی برای صرف غذا دارند.

کدام رستوران جاده چالوس کنار رودخانه است؟

رستوران‌های میرزایی، ارکیده و همسفر در جاده چالوس در کنار رودخانه قرار دارند.




1403/04/16

بحث و تبادل نظر
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن