منو
لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های طبیعت گردی در دنیا

لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های طبیعت گردی در دنیا

1403/03/08

زندگی ممکن است گاهی اوقات پرمشغله شود، و شما ممکن است بخواهید از همه این شلوغی‌ها دور شوید. بهترین گزینه این است که اوقات فراغت خود را در یک جنگل بارانی سرسبز یا کوهستان بگذرانید. به هوای تازه، وسعت فضای سبز خیره کننده و فرصتی برای کاهش گذر زمان فکر کنید. برای خلق چنین تجربه‌ای، بهتر است با لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های طبیعت‌ گردی آشنا شوید.


به دنبال آسایش در اقامتگاه‌های لوکس هستید و می‌خواهید چیزی شبیه به کمپینگ در طبیعت، اما نسخه ساده‌تر آن را تجربه کنید؟ پس بهتر است لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های طبیعت گردی در دنیا برای اقامت در این سال را بشناسید. این اقامتگاه‌ها، از گردشگری پایدار پیروی می‌کنند، زیرا هم در حفظ محیط زیست تلاش دارند و هم اغلب به جامعه محلی کمک می‌کنند. بازدید از هر یک از این اقامتگاه‌ها نوید یک تعطیلات به یاد ماندنی و لذت بخش را می‌دهد.

تصور کنید طبیعتی بکر و دست نخورده در برابر شما گسترده شده است. هوای تازه و تمیز این طبیعت، حواس شما را تقویت می‌کند. هر روز با آواز زیبای پرندگان بیدار می‌شوید. هر روز پر از تجربیات سفر به طبیعت یا تنها با هدف بدست آوردن حس آرامش خالص است. همه این‌ها، به علاوه این که شما می‌توانید به اقدامات زیست محیطی پایدار کمک کنید و سهم مشارکتی خود را برای توانمندسازی جوامع محلی انجام دهید.

در این مطلب از زی گلمپینگ، 9 مورد از معروف‌ترین اقامتگاه‌های طبیعی دنیا که بسیار دنج، منحصر به فرد و شیک هستند و تعطیلات عالی را برای علاقه‌مندان به طبیعت گردی و مسافران لوکس به طور یکسان رقم می‌زند را معرفی می‌کنیم.

لوکس‌ترین اقامتگاه‌های طبیعت گردی در دنیا

اقامتگاه چهار فصل بالی در سایان (Four Seasons Resort Bali)

مکان: بالی، اندونزی

این اقامتگاه جنگلی به دلیل معماری باورنکردنی خود مشهور است. اتاق‌ها با دکوراسیون سنتی بالیایی طراحی شده‌اند و فضای پذیرش آن در فضای باز مشرف به شالیزارهای برنج و رودخانه آیونگ است. فضای داخلی آن دارای یک استخر غوطه ور و یک تراس یا بالکن بزرگ است. همچنین می توانید برای تجربه های محلی مانند آشپزی و نقاشی باتیک در این مجموعه ثبت نام کنید.

اقامتگاه کریک ساید (Rustic Inn Creekside Resort & Spa)

مکان: جکسون هول، آمریکا

با 14 هکتار زمین و مجموعه ای از امکانات رفاهی در فضای باز، غوطه ور شدن در طبیعت را در این اقامتگاه می‌توانید تجربه کنید. در یک جکوزی دنج استراحت کنید، دور آتش بخندید، یا از تماشای مناظر زیبای کوهستان از کابین خود لذت ببرید. حتی می‌توانید در نهری که از میان استراحتگاه می گذرد ماهیگیری کنید. اقامتگاه کریک‌ساید در سراسر پناهگاه ملی الک واقع شده است، جایی که می‌توانید گوزن‌های باشکوه و گوسفندها را ببینید. همچنین خدمات شاتل رایگان به مرکز شهر جکسون و دهکده تتون در ماه های زمستان را به شما ارائه می‌دهند.

اقامتگاه کرتوسا (Certosa di Maggiano)

مکان: توسکانی، ایتالیا

یکی دیگر از لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های طبیعت گردی در دنیا، صومعه ای قدیمی متعلق به قرن چهاردهم است که در حومه شهر توسکانی واقع شده است و دارای ۱۹ اتاق و سوئیت منحصربه‌فرد است. برخی دارای بالکن خصوصی هستند، در حالی که برخی دیگر با عتیقه جات و ملیله های قدیمی تزئین شده اند. در اطراف حیاط زیبا پرسه بزنید یا برای گشت و گذار و صرف نوشیدنی به شهر نزدیک سینا بروید.

اقامتگاه کن تولوم (KAN Tulum)

مکان: تولوم، مکزیک

رویاهای خانه درختی خود را در کن تولوم، یک اقامتگاه جنگلی سازگار با محیط زیست در مکزیک که ویژه بزرگسالان است، زندگی کنید. اتاق‌ها با دقت به گونه‌ای طراحی شده اند که به شما کمک می‌کند تا احساس نزدیکی به طبیعت داشته باشید. آن‌ها دارای رنگهای گرم، هنر مکرمه آویزان، و نمای تزئینی بامبو هستند. به یاد داشته باشید که لباس شنای خود را هم در چمدان بگذارید. در قلب یکی از معروف‌ترین اقامتگاه‌های طبیعی دنیا، استخر طبیعی با آب‌های فیروزه‌ای گوارا وجود دارد. از یک ماساژ حرفه‌ای در زیر آبشار کوچک لذت ببرید، سپس غروب خورشید را در یکی از سکوهای پشت بام تماشا کنید.

اقامتگاه اولینتو (Olinto)

مکان: اویرگان، مراکش

اولینتو رویایی است که توسط مالک ایتالیایی آن (Fabrizio Ruspoli di Poggio Suasa) محقق شد. او که از زندگی شهری خسته شده بود، پس از 25 سال، هتل محبوب La Maison Arabe را در مراکش فروخت و مزرعه‌ای در دره اویرگان (Ouirgane) واقع در جنوب مراکش خرید. او از آن زمان به آرامی آن را به مکانی زیبا و یکی از اقامتگاه‌های لوکس طبیعت گردی که توسط کوه‌های اطلس احاطه شده است، تبدیل کرده است. 9 مهمان‌خانه - با استخرهای بی‌نهایت گرم روی تراس های پشت بام‌شان - توسط 10 جریب باغ زیتون احاطه شده‌اند.

اقامتگاه حاشیه رودخانه گرومتی سرنگتی (Beyond Grumeti Serengeti River Lodge)

مکان: گرومتی، تانزانیا

در آوریل 2020، باران های شدید باعث شد رودخانه گرومتی از بستر خود لبریز شود و این اقامتگاه محبوب تانزانیا را سیل فرا بگیرد - که باعث ایجاد خسارت و نیازمند بازسازی کامل شود. در طرح جدید، به نظر می‌رسد که کل فضای اقامتگاه حول گرومتی می‌چرخد: هر یک از ساختمان‌ها 10 سوئیت نیمه‌چادری مستقل، پنجره‌هایی از کف تا سقف و تراسی دارد که مشرف به رودخانه است.

اقامتگاه چهار فصل ناویوا (Naviva Four Seasons)

مکان: پونتا میتا، مکزیک

لحظاتی پس از رسیدن به این تفرجگاه پوشیده از جنگل، می‌توانید کوچینیتا دودی برای شام سفارش دهید تا یک مدل یخی آن را به شما پیشنهاد بدهند. 15 چادر که هر کدام دارای یک اتاق نشیمن در فضای باز، یک دوش در فضای باز، یک استخر و یک گودال آتش هستند، در جنگل اطراف ادغام شده‌اند و شامل مبلمان و منسوجات مکزیکی است. در حالی که تعداد اتاق‌های استراحتگاه کم است، طبیعت اطراف آن حدود 48 هکتار است، به این معنی که به ندرت با مهمانان دیگری در مسیرهای پیاده‌روی، موج سواری یا استراحت در غرفه‌ای با سایه‌بان بامبو مشرف به اقیانوس آرام روبرو خواهید شد.

خانه آزبورن (OSBORN HOUSE)

مکان: ارتفاعات جنوبی، استرالیا

این اقامتگاه شامل 15 اتاق است، در حالی که هفت کابین از چوب سیاه هم در جنگل‌های اطراف قرار گرفته است و نوعی از گلمپینگ هم به حساب می‌آید. خانه آزبورن از نمونه لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های طبیعت گردی در دنیا و یک پایگاه ایده‌آل برای پیاده‌گردی در پارک ملی مورتون است که آبشار دیدنی فیتزروی 265 فوتی را در خود جای داده است - با استخر سرپوشیده، اسپا، و دو رستوران که می‌توانید پس از پیاده‌گردی مهمان آنجا باشید.

اقامتگاه کنار آب (Waterside at Royal Malewane)

مکان: پارک ملی کروگر بزرگ، آفریقای جنوبی

هر 12 سوئیت این اقامتگاه طبیعت گردی، دارای تم رنگی پر جنب و جوش هستند که سایه‌هایی از بوته‌های مختلف را به نمایش می‌گذارند: صورتی روشن نیلوفرهای ایمپالا، نارنجی گرم گل های آلوئه‌ورا، آبی درخشان شاه ماهی مالاشیت. این اقامتگاه به عنوان یکی دیگر از لاکچری‌ترین اقامتگاه‌های طبیعت گردی در دنیا، یک گزینه بسیار مناسب برای خانواده است؛ سوئیت‌های دو خوابه و ویلای چهار اتاقه کنار آب برای کسانی که به فضای بیشتری نیاز دارند عالی است و بچه ها می‌توانند در زمان استراحت والدین، در اتاق‌های بازی و فیلم مشغول شوند.

کلام آخر

وقتی نیاز دارید از همه چیز دور شوید، هیچ چیز مانند غوطه‌ور شدن کامل در طبیعت و تجربه کردن یک نوع از گردشگری ماجراجویانه، چاره‌ساز نیست. از خلوتگاهی آرام در جنگل‌های اندونزی، تا یکی از اقامتگاه‌های لوکس طبیعت گردی در پارک ملی در آفریقای جنوبی، این‌ها 9 نمونه از لوکس‌ترین اقامتگاه‌های طبیعت گردی در دنیا هستند، که در این مطلب از زی گلمپینگ معرفی کردیم.

سوالات متداول

تفاوت بین اقامتگاه طبیعت گردی و استراحتگاه چیست؟

اقامتگاه‌های طبیعت گردی بیشتر هدف‌گرا، منظم و ساختار یافته هستند و تمرکز بر روی هدف قرار دادن احترام به طبیعت است. استراحتگاه‌ها ممکن است در طول اقامت احساس بهتری به شما بدهند، اما نتایج آن معمولا دوام ندارند.

منظور از اقامتگاه طبیعت گردی چیست؟

اقامتگاه طبیعت گردی نوعی مقصد تعطیلات است که در یک محیط طبیعی مانند کوه، جنگل یا کنار دریاچه قرار دارد.

هدف از انتخاب اقامتگاه‌های طبیعت گردی برای گذراندن اوقات فراغت چیست؟

در ساده‌ترین شکل آن، هدف گردشگران از انتخاب اقامتگاه‌های طبیعت گردی برای گذراندن اوقات فراغت، استراحت ذهنی است. زمانی که به طور خاص برای کناره‌گیری از زندگی روزمره خود با قصد استراحت، تجدید قوا یا تغییر و نفسی تازه گرفتن از طبیعت اختصاص می‌دهیم.

در اقامتگاه طبیعت گردی چه چیزی در انتظار ماست؟

حضور گردشگران در اقامتگاه‌ها فرصتی برای ارتباط با طبیعت است، زیرا بسیاری از آن‌ها به پیاده‌روی صبحگاهی، یوگا و مدیتیشن می‌پردازند، انتخاب‌های غذایی سالم و جدید و هیجان‌انگیزی را تجربه می‌کنند. همچنین فرصتی برای آرامش، استراحت و تجدید قوا است.




1403/03/08

بحث و تبادل نظر
ناشناس
1403/04/03 11:58
سلام، در اقامتگاه شما امکان برگزاری مراسم هست؟
پاسخ...
نظرات تعداد کاراکترهای باقی مانده: 300
رد کردن